vineri, 15 noiembrie 2013

Dezamăgiri.

Atunci când rămâi doar cu regretele ,începi să îi dezamăgești și tu pe cei din jurul tău .Așa am făcut eu.
Sunt o persoană complicată, chiar dacă nu arăt asta oamenilor. Mă agăț doar de anumit persoane , mă bazez pe ele să mă facă fericită , pentru că eu nu pot face asta . Și , un timp sunt fericită , dar apoi se întâmplă ceva și mai scrijelesc un eșec pe lungul și înaltul perete cu regrete . Și-am ajuns , în felul acesta , să nu mai am încredere în mine în nicio privință . Sunt sensibilă , sunt firavă , sunt diferită , sunt singură . 
Sunt atâtea persoane în jurul meu , dar sunt singură . Niciunul dintre cei care încearcă să mă ajute nu au să înțeleagă prin ce trec . Nu ați fost niciunul în situațiile care mie mi-au devenit familiare , nu ați simțit lucruri care pentru mine sunt obișnuite . Emoțiile voarte se referă la fericire și tristețe . Eu am sentimente mult mai vaste , complexe . Sunt o persoană complexă din orice punct de vedere , și puțini dintre voi , chiar foarte puțini , citesc dincolo de zâmbetul fals și cuvintele frumoase . 
Așa sunt eu , plină de dezamăgiri.


Diana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu