duminică, 15 iunie 2014

Vara asta

O să iubesc vara asta. O să iubesc și va fi atât de spontan , atât de euforic . Va fi opus efemerului ceea ce voi simți. Vara asta vreau să iubesc și să sfidez legile eticii , să nu mai știu nici eu ce simt . 
Să mă trezesc la 3 dimineața înconjurată de parfumul tău , cu o coroană de flori pe cap , semn că-s regina damnaților. Să mă trezesc în același pat în care adorm în fiecare seară , în același dormitor cu pereți colorați de vreme și emoții ; și să nu mai cunosc nimic în jurul meu , să nu mă mai recunosc pe mine .

Vara asta o să mă schimb. O să mă schimbe fericirea și tot ce vine cu ea. O să fiu tratată așa cum merit și o să zâmbesc așa cum trebuie ; din suflet . O să petrec diminețile având conversații banale cu persoana iubită , în timp ce privim amândoi același răsărit , dar de pe alte acoperișuri. Și , la sfârșitul verii , mă voi așeza pe aceeași bancă pe care mi-am făcut veacul 3 luni de zile și voi număra calitățile pe care le-am câștigat pe parcurs . Și voi fi mândră de mine. După atâta amar de vreme , voi fi în sfârșit mândră de ceea ce sunt.

Vara asta o să dansez . O să dansez cu cuvinte și mișcării ale corpului și cu îmbrățișări care țipă „Mi-a fost dor de tine” , atunci când niciunul nu șoptește ceea ce simte. O să dansez cu oamenii pe stradă, în timp ce ploile de vară încearcă să ne distrugă sau soarele se străduiește să ne topească , O să dansez cu dragostea însăși pe o străduță nepopulată din sudul orașului , la apusul soarelui , iar între răsuflări și îmbrățișări , dragostea-mi va șopti cât mă iubește. Iar eu am să-l cred pe el , pe cel care va fi iubirea , pe cel în al cărui ochi am să văd reflecția soarelui.

Vara asta o să simt . O să simt fiecare gest, o să simt fiecare frază adresată mie , o să simt fiecare rază de soare și fiecare picătură de ploaie . Și o să  fiu recunoscătoare pentru toate acestea . Și-o să-i aduc marelui soare un omagiu în fiecare noapte , când am să suspin după întoarcerea lui pe cerul meu. 

Vara asta vreau să iubesc totul.


Diana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu