miercuri, 16 iulie 2014

Străin

Știi ce e dragostea? E sentimentul pe care-l ai când te întorci acasă , după o călătorie lungă și-ți așezi corpul obosit pe salteaua patului care-ți cunoaște lacrimile , dar și zâmbetele nocturne , spontane. Dragostea înseamnă să-ți găsești un cămin ,o pereche de brațe care să te țină strâns și-o pereche de buze care să-ți spună „Te iubesc” imediat după o glumă proastă sau un moment de sarcasm. 

Eram cea mai fericită persoană tristă pe care o știam în ziua în care te-am cunoscut. Mi-ai zâmbit , lucru pe care știam că nu obișnuiai să îl faci și ți-ai spus numele. Dar numele tău nu era de ajuns pentru mine. În secunda aceea, îmi doream să știu povestea vieții tale , ce te face fericit și ce te ține treaz în mijlocul nopții ;de asemenea ,voiam să știu dacă te voi mai revedea vreodată. Am fost norocoasă că am păstrat legătura? Sau am fost amândoi?

M-ai făcut să fiu cea mai fericită persoană fericită pe care o știu astăzi. Și am ajuns la concluzia că , orice s-ar întâmpla în viitor ,voi rămâne cea mai fericită. Pentru că am ajuns să fiu mândră de mine ,să mă bucur de mine. Și am ajuns acasă. M-am simțit apărată , în căminul meu , de propria-mi minte , căci nu mă puteam gândi la altceva în afară de felul în care doar tu poți rupe coaste cu o îmbrățișare plină de afecțiune. 

La început , ți-am cerut iubire sau salvare , doar una dintre cele două. Dar tu mi le-ai oferit pe ambele , în timp , cu discreție. Bineînțeles , au fost și zile negre și nopți albe , dureri de cap și cearcăne ascunse sub un machiaj făcut în grabă , dor și scrisori netrimise. Dar , să recunoaștem , dragostea implică și aceste lucruri. Ce-ar fi satisfacția fără durere?

Cineva mi-a spus odată să nu vorbesc cu străini , pentru că există posibilitatea de a mă îndrăgosti.
Ai fost cel mai bun străin pe care l-aș fi putut găsi.



Diana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu