marți, 2 septembrie 2014

Se mai naște un zeu?

Diamantele sunt destul de periculoase; îți pot tăia epiderma și vor încerca să scape,să iasă la suprafață,să-ți părăsească trupul. Te-ai gândit vreodată la asta? Ai crezut vreodată că va trebui să-ți ții cu forța toate comorile și secretele personale? Acesta nu e niciun alt joc și nici vreun fel de simulare a catastrofei,raza mea de soare. Se întâmplă. Lumina ta devine prea puternică pentru caracterul tău firav și nu-ți mai poți controla păcatele. Știu asta pentru că e evident; te joci cu chibrituri iar eu am inima mea de hârtie încă la tine.

Picătură de rouă, nu crezi c-ai strălucit printre trandafirii sângerii destul? Nu crezi că-ți ajunge ceea ce ai deja? Cauți mereu lucruri noi,oameni noi,fără să-ți dai seama că,pentru a aduce un element de noutate în casa ta,trebuie să scapi de ceva ce deții deja? Schimbarea constantă te va distruge,mică picătură de apă care apare la fiecare răsărit de soare altundeva. Găsește-ți un loc numai al tău și mereu al tău și păstrează ceva numai pentru tine,mereu pentru tine.

Ființă minusculă ce se zbate s-ajungă cât mai sus,nu te-a obosit viața încă? Nu te-a satisfăcut lumea de mai jos,căci te crezi predestinată unor lucruri mărețe. Îți voi desena eu aripi, vietate sărmană, te voi elibera eu de natura ta urâtă. Dar înainte de a zbura,trebuie să știi că soarele e neiertător cu cei ce neagă posibilitatea unui eșec. Nu te duce prea departe,căci altfel vei avea prea mult de căzut în gol.

Tu,cel care e viața în sine pentru mine,tu ești o lucrare necizelată de geniu și acesta-i motivul pentru care ceea ce te ține în viață este de fapt ceea ce te omoară. Tu nu vrei să fii un alt muritor; ești tânăr,ești frumos,inaccesibil. Vrei să fii un zeu.

Diana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu