vineri, 17 octombrie 2014

Victorii seci

Eu sunt puternic. Sunt un om, un om în toată firea. Ba nu. Sunt un zeu. Sunt invincibil. Nimic nu mă poate răni. Nu voi fi trist niciodată. Dar nu voi fi fericit niciodată. Sunt într-o stare neutră, nu simt nimic. Nimeni nu mă va face niciodată să simt nimic. Nu știu dacă asta e bine sau rău. Probabil că ar trebui să las fericirea să mă atingă măcar puțin, dar în același timp ar trebui să las și tristețea să mă lovească, pentru a mă întări sufletește.
Alezajul meu e vidul, căci sufletul îmi lipsește,ca să nu fiu tras în jos; dar n-am nici conștiință,ca să acționez doar din instinct; și autocompătimirea n-o să mă doboare niciodată. Știu că toate acestea mă fac inuman, dar cele mai letale răni sunt făcute de propriul psihic. Da, mintea este un lucru teribil. Te poate duce sus,pe culmile gloriei, dar e inevitabil să nu te coboare până în flăcările mistuitoare ale lui Hades.
Cum am mai spus în nenumărate dăți, sunt un mecanism. Sunt construit cu grijă, sunt construit în mintea lui Zeus și de-acolo îmi vine puterea, căci fără el aș fi un vierme bun de nimic,care se târăște pe glia rece și umedă. Dar divinul, divinul meu Tată ceresc mă ridică de pe pământ și din mormânt și mă face zeu ,alături de El.
Da,eu îmi primesc puterea din alții. Sunt dependent de ceea ce mă înconjoară,de prietenii și dușmanii mei. De cei ce-mi sunt inferiori și de cei superiori mie, iar pe cei care sunt la același nivel i-am aruncat în țărână acum mult timp,căci ei nu constituie un ajutor pentru ontogeneza mea plină de succes.
Eu nu caut decât dezvoltare personală,sentimentele mă ocolesc și trăirile pe care mi le voi aminti vor fi victorii seci. Nu voi fi niciodată fericit, în felul acesta.


Diana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu