sâmbătă, 8 martie 2014

Se spune

Mi s-a spus că redefinesc păcatul,şi-ţi pot spune că-nţeleg. Zâmbetul meu demonic se spune că te îngheaţă; sau te arde. Mi s-a spus că fac pariuri cu Diavoli şi că nu am pierdut nici unul dintre ele până acum. E-adevărat, ei îmi dau suflete pure,inocente,iar eu le ruinez,le distrug, le seduc. Le omor.
Mi s-a spus că nu trebuie decât să stau,tăcută,într-un colţ,ca să atrag atenţia şi să creez fantezii şi iluzii in creierele oamenilor. Ochii mei întredeschişi cheamă păcate,cheamă greşeli,impun respect şi frică.
"Regina Damnaţilor" ,aşa am fost numită. Îmi spun că stau pe un tron, în timp ce restul se afundă în praf de puşcă şi morfină. Se vorbeşte despre renaşterea mea,din foc şi prejudicii,din fum şi regrete,din săbii şi tristeţe. Oamenii cred că am fost creată pentru a le da celor ce merită o lecţie; dar am fost construită să  duc oamenii în desfrâu,să îi transform din balerine în clovni.
Sunt calmă,dar pot omorî cu mâinile goale,fără să clipesc. Te pot modela,de pot juca pe degete,te pot controla,te pot distruge. Te pot face să te simţi special,iar apoi îţi pot tăia firul vieţii ,ca un Hades al ontogenezei actuale.
Sunt o zeiţă pentru ei,pentru cei care nu mă cunosc,dar tânjesc după prezenţa mea , imploră o moarte oferită de mine.
Şi sunt nimic în ochii celor ce mă cunosc cu-adevărat.

        Diana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu