luni, 7 aprilie 2014

„Scrie despre noi”

Avea ochii căprui.
Și părul castaniu. Era vorbăreață și o cunoscusem pentru că făcuse o glumă răutăcioasă despre mine când mă văzuse prima oară. Era mai mică decât mine, cu aproximativ un an și simțeam nevoia morală de a o ajuta,de a o ghida.

Avea ochii albaștri.
Și părul tuns scurt. Era închis în el cu majoritatea, dar foarte comunicativ cu mine. Îl cunoșteam de mult timp și simțeam că trebuie să am grijă de el, căci era destul de instabil și, uneori,chiar agresiv.

Avea ochii căprui.
Și părul deschis la culoare. Area perfecționistă și foarte conștiincioasă, ordonată. N-avea pic de spontaneitate în ea, dar scria un blog. Ea mi-a dat ideea; ea m-a împins, într-un fel,să scriu. Și pentru asta i-a rămas recunoscătoare.

Avea ochii negri.
Și părul foarte închis la culoare. Era un băiat aparent tăcut, timid, dar am ajuns să-i cunosc mintea, cu toate colțurile ei întunecate și chiar malefice sau sadice. Întâlnirea noastră a fost, într-un fel, rezultatul unei glume. Dar a fost frumos; și semănăm,suntem ca un întreg simetric. Dar a uitat.

Avea ochii căprui.
Și părul verde. Era o fată diferită, nonconformistă; aproape rebelă. Am cunoscut-o prin intermediul cursurilor și am descoperit, în interiorul ei, cel mai puternic suflet și cea mai sinceră minte. Și o respect.

Avea ochii căprui.
Și părul tuns scurt. L-am cunoscut întâmplător și am fost fascinată de caracterul lui; dar și de aspect. M-a învățat multe lucruri; era mai mare și cunoștea mai bine viața și lumea; dar nu am știut să îl ascult și nu i-am luat în calcul sfaturile decât mai târziu.

Avea vârfurile părului roșii.
Și era singura mea amică, în fiecare zi. Eram ciudate împreună ,iar conversațiile noastre erau înțelese de puțini oameni din exterior. Era diferită; genul de fată cu gusturi mai rafinate decât restul persoanelor. Era un om de cultură.

Avea ochi căprui,dar diferiți față de ceilalți.
L-am cunoscut la o aniversare. Și a însemnat foarte mult pentru mine. Am petrecut mult timp împreună, dar nu cred că și-ar fi dat seama vreodată cât îi sunt de recunoscătoare și câte lucruri am închis în mintea mea, dar care trebuiau să fie spuse. Și-mi pare rău pentru toate momentele în care îl subestimam.

„Scrie despre noi”, mi-au spus. Asta am făcut.


Diana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu