sâmbătă, 1 februarie 2014

Copil frumos

Copil frumos cu zâmbet fals, cine te cunoaște mai bine decât mine? Cine te-ascultă mai bine decât mine? Abia te-am cunoscut, dar știu că ai ceva aparte. Copilă plină de cicatrici, e viața ta lipsită de viață? Mie îmi poți spune, căci eu înțeleg. Eu ți-am văzut perfecțiunea în ochii aceia lipsiți de substanță , eu nu te-am subestimat niciodată.
Copil frumos cu inima frântă, câți îți vor răul? Câți nu-ți vor binele? Cine e mai sincer ca tine? După cine plângi noaptea? Te simți singură, sau iubești? Nu te pot ajuta de data asta,dar pot involua odată cu tine, aș face asta pentru tine. Copilă lipsită de amintiri frumoase, e suflarea ta plină de durere? Mie îmi poți povesti, căci eu înțeleg. Eu ți-am văzut vânătăile,eu ți-am văzut tăieturile. Eu nu te subestimez niciodată.
Copil frumos cu trecut urât, cum reziști? De câte ori ai vrut să oprești totul? De câte ori ai simțit nevoia de a tăia bucla vieții? Sunt aici, te-aș ține de mâna-ți rece, dar nu te găsesc în întuneric, n-aud decât suspinele. Copilă nefericită, mă vrei aici? Sau vrei să mă pierd? Oricum voi fi lângă tine, oricare-ar fi răspunsul. Căci eu nu plec , chiar dacă nu sunt dorită. Eu doresc s-ajut, îmi doresc să te-ajut , căci ești parte din mine.
Omul e cel mai tare drog pentru om, copil frumos cu zâmbet fals.
Când vei fi fericită, copil frumos cu inima frântă?
Când vei trăi cu drag, copil frumos cu trecut urât?
Voi fi lângă tine, orice s-ar întâmpla.


M,
Diana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu