vineri, 21 februarie 2014

"Rămâi"

Tremuri. Îţi tremură corpul,îţi tremură mâinile , îţi tremură buzele. Eşti speriat,te temi. Te temi să nu te pierzi pe tine,sau te temi să nu mă pierzi pe mine?
"Rămâi" este un cuvânt fermecător,te ajută să dărâmi zidurile din jurul tău şi să construieşti poduri,în locul lor. Chiar vrei să rămân? Sunt slabă. Am un caracter slab. Am o viaţă mediocră, am un suflet monoton; în toate colţurile e lafel.
Mi-ai spus că ne putem omorî timpul şi visele cu dragostea ,dar ne omorîm dragostea cu timpul şi visele. Şi mi-ai promis că nu vom fi niciodată cum suntem acum , unul lângă altul,dar arăt de departe de noi.
Tremuri. Îţi tremură toată firea,tot trupul,toată carnea. Şi bate vântul. Adie a sfârşit de roman, adie de parcă ar fi toamnă,dar ştim amândoi că-i mijlocul primăverii. Voi rămâne,dacă mă vei iubi vreodată,dacă vom ocoli tremuratul acesta.
Nu îmi place să tremur de emoţie, căci eu n-am tremurat niciodată decât de frică. Rămân,dar să nu mă seduci şi să te duci.
"Rămâi" este un cuvânt fermecător,aş vrea să-l aud mai des din partea ta.


                             Diana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu