miercuri, 26 februarie 2014

Sfat,secret

                      Îți frânge inima,știi? Să îi vezi pe cei pe care îi iubești cum se dau,cum se ard,cum se consumă singuri pentru nimicuri seducătoare,dar seci. Am ceva să-ți spun,ceva ce-am ținut pentru mine prea mult timp.
                      E greu,ăsta e adevărul. E greu să treci prin viață fără să te joci cu focul și cu dragostea, e greu să-i promiți că-i furi inima și să nu reușești,e greu să te păstrezi pe linia de plutire. Dar,ce rănesc unii,alții îmbrățișează,sărută. Pentru că unii sunt oameni,alții sunt doar persoane. Și, cum spuneam, e greu dar trebuie să reziști. Dacă nu tu,atunci cine? Tu nu ești trecut prin flăcări,tu ești făcut din ele. Ai puterea necesară vieții.
                      Ești într-o lume de orbi,deci poți fi un rege,căci ții ochii întredeschiși. Te zbați,te lupți,te transformi în fiecare zi într-un înger și-n fiecare noapte într-un demon. Ai grijă,căci demonii obișnuiau să fie cei frumoși,dar blestemați. Așa ești tu acum,blestemat să stai la pământ și când te simți aproape de ceruri.
                      Am un secret, să ți-l spun? Să-mi pun încrederea asupra ta,să te sfințesc cu gândurile mele efemere? Să-mi cânți eternitate în schimbul tainelor pe care ți le-mpart. Viața e simplă,nu o complica. Secretul e să primești Soarele în suflet,pentru a face ploaia mai caldă. Secretul e să crezi în tine și în spiritul neobosit din interiorul tău.
                      Nu-mi frânge inima și tu! Nu-mi rupe sufletu-n bucăți,cum fac toți ceilalți. Fă o schimbare în lumea asta rea, ține-ți mintea și conștiința pură,ține-ți standardele și limitele sus, ca să nu poată nimeni să le-atingă fără afecțiune și străduință. Fii la un nivel superior îngerilor și zeilor tăi.
Du-te în Iad doar pentru distracție,nu pentru iertare.



Diana.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu