joi, 13 februarie 2014

Iubirii

     Iubirii îi scriu când vreau să citești tu ce-am mâzgălit ,strivindu-mi orgoliul. Dar,iubirea e calmă, iubirea nu e ceea ce îmi doresc eu. Romantismul e dur, asta e ceea ce-mi doresc eu. Și tu ești doar iubire,îmi îngropi stelele-n nori. Eu vreau să luptăm, iubire, vreau să luptăm pentru noi ,pentru acest „tot” pe care îl formăm.
    Iubirii îi citesc melancolia în ochi când mă uit spre tine, respirând într-un ritm prea alert. Dar, iubirea e monotonă, iubirea nu e ceea ce îmi doresc eu încă. Romantismul e palpitant, asta e ceea ce-mi doresc eu. Și tu ești doar iubire, îmi cânți balade-n flori. Eu vreau să ne sacrificăm , iubire , pe noi și tot ce ne-a rămas.
     Iubirii îi plâng când îmi curg lacrimile pentru tine, dându-mi sufletul și mintea și trupul și totul. Dar,iubirea e relativă, iubirea nu e ceea ce îmi doream eu. Romantismul e infinit, asta e ceea ce îmi doresc eu. Și tu ești doar iubire, îmi scrii dulci nimicuri ce dor. Eu vreau să simt , iubire,să simt cum mă distrug sentimente din interior.
     Iubirii îi spun că e doar iubire, când îți vorbesc.
     Ești doar iubire,eu vreau să fii totul.


Diana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu