luni, 18 august 2014

Ajutor

Mi-am spus că într-o zi voi găsi cuvintele potrivite și că ele vor fi simple. Au trecut 297 de zile de atunci și recunosc că există câteva fraze care mă bântuie din primele momente. Atunci nu erai fericită,dar am încercat să îți ridic moralul zicând că tot răul îl voi transforma în bine . Am încercat, copilă plânsă și cu multe păcate, am încercat să rezolv totul, am încercat să-ți omor demonii. Mi-am dat sufletul la schimb pentru ca tu să ai parte de măcar o clipă de fericire.

Am eșuat și-mi pare rău, perfecțiune adunată în interiorul unei epiderme. Am eșuat să-ți găsesc pacea interioară, n-am putut nici măcar să te opresc din eternul plâns. M-am uitat la tine cum cădeai în gol, în neființă ;tot ce-am putut să fac în timp ce tu te distrugeai a fost să te analizez. Și regret, furtună ascunsă în spatele unui zâmbet fals, regret că n-am fost lângă tine când a trebuit. Îmi pare rău, îmi pare nespus de rău că fericirea nu o atingi din cauza mea.

Te-aș lua de mână și te-aș duce până la Porțile Raiului, mi-aș omorî visele și speranțele și dragostea doar pentru ca tu s-atingi Infinitul. Și-aș rămâne în urmă când tu ai fi în lumina caldă a Soarelui, doar pentru ca tu să strălucești. Crede-mă, fetiță spintecată de durere interioară, crede-mă că încep să-mi pătez mâinile cu propriul sânge și ,totuși, nu pot să-ți aduc fericirea.

Mă gândeam uneori că această stare de spirit mă ocolește și că nu o pot dărui nimănui, dar apoi am început să-mi implantez ideea că totul e doar în mintea mea și că sunt puternică și independentă în de-ajuns încât să-ți ofer lucrul după care tânjești cel mai tare. Mă consum aici,în noaptea asta întunecată și plină de terori, îmi amintesc de tot ceea ce n-am putut să-ți ofer și simt că înnebunesc. Chiar sunt incapabilă să te ajut?! Chiar sunt atât de inutilă? Ființă cu răni psihice deschise ,pot să-ți cos cicatricile oare?


Diana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu