miercuri, 27 august 2014

Perfect,perfecți

Câteodată,tot ceea ce ne dorim este să fim perfecți. Nu pentru noi, pentru iubire,pentru viață,pentru alții,în general. Eu mi-am dorit să fiu perfect atâta timp, fără să-mi dau seama că frumusețea se află în pupilele și mințile celor care mă privesc, nu în mine. Eu sunt doar o mică ființă care se zbate să existe. Ceilalți mă caracterizează după bunul lor plac. Eu sunt o fire independentă și eu sunt puternic. Eu trăiesc în felul acesta pentru mine. Eu mă consum într-un mod boem pentru mine. Eu mă rănesc doar ca să fiu după poet pentru mine.

Eu sunt o capodoperă nefinisată. Sunt o operă de artă plină de imperfecțiuni. Sunt un om care, în timp ce trece prin viață ,lucrează la el însuși ,pentru el însuși,la îndrumările lui însuși. Eu sunt o particulă de apă într-un ocean al perfecțiunii omenirii. Sunt uman și sunt analizat,descris,comentat și persecutat de alți oameni a căror cantitate de umanitate diferă.

Aud mereu cum „Suntem toți unici și speciali în felul nostru”. Eu consider că suntem toți frumoși,puternici,echilibrați și independenți în felul nostru. Faptul că suntem diferiți ne oferă și ideea de perfecțiune a fiecărui individ. Probabil că tocmai de aceea eu sunt perfect pentru pupilele altora și nu pentru ale mele ,pentru halucinațiile altora și nu pentru ale mele. Dar,oricum ar fi, sunt unic și sunt perfect pentru că sunt eu. Pentru că nimeni nu e ca mine.


Diana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu